خامنه‌ای آماج شعار و خشم مالباختگان


خامنه‌ای آماج شعار و خشم مالباختگان مالباختگان موسسات اعتباری بعد از ماهها اعتراض اکنون راس خلافت اسلامی!، خامنه‌ای را آماج شعارهای خود قرار داده‌اند.





ممنوعیت پخش اخبار مالباختگان در رسانه‌های حکومت
به دنبال گسترش اعتراضات غارت‌شدگان مؤسسات اعتباری که صاحبان آنها ارگان‌های قدرت در خلافت اسلامی! هستند [صاحبان موسسات اعتباری و بانک مرکزی] و بالا گرفتن خشم و نفرت آنان از نظام و شخص خامنه‌ای، «شورای عالی امنیت ملی» به «صدا و سیما» دستور داد تا اخبار اعتراضات و تظاهرات غارت‌شدگان را منتشر نکند.

 وقف‌چی، یک «نماینده مجلس»! در این رابطه گفت: «شورای عالی امنیت ملی مصوبه‌یی را به تصویب رسانده که به موجب آن، صدا و سیما مانع از پخش صدای سپرده‌گذاران از طریق رسانه ملی شود... پس از آن‌که دو بار مصاحبه‌هایم در این رابطه پخش نشد، موضوع را پیگیری کردم و گفتند که شورای عالی امنیت ملی در مصوبه‌یی، به صدا و سیما این اجازه را داده که مانع از پخش صدای سپرده‌گذاران شود».
وی افزود: «اعتراضات غارت‌شدگان از ابر چالشهای کشور است. ۱۰درصد مردم ایران درگیر مشکل مؤسسات مالی هستند» [ایلنا۱۰آبان۹۶].
محمدعلی‌پور مختار، عضو «کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس» خلافت اسلامی! سر دادن «شعارهای ساختار شکنانه علیه مسئولان و نظام» را علت این مصوبه خواند و گفت: «افرادی می‌خواهند از این مشکل علیه نظام و کشور استفاده کنند. این مسأله باید کنترل شود» [دانشجو۱۴آبان۹۶].


مردوخی و خشم مالباختگان

در نشست خبری نوبخت، سخنگوی دولت! روحانی که  ۱۶آبان ۹۶ برگزار شد، مردوخی «مشاور رسانه‌یی» سیف «رئیس بانک مرکزی» اذعان کرد غارت‌شدگان و مردم خشمگین در نمایشگاه مطبوعات، علیه خامنه‌ای، شعار داده و هنگامی‌که مردوخی می‌خواسته به دفاع از خامنه‌ای صحبت کند، غارت‌شدگان خشمگین او را به‌شدت گوشمالی می‌دهند.
مردوخی گفت:‌ «جناب دکتر امروز می‌خواهم یک تراژدی غم‌انگیز به عرض جنابعالی و همکاران عزیز برسانم. روز جمعه که ظاهراً اختتامیه مطبوعات بود، ساعت ۱۱و نیم من در سالن نمایشگاه مطبوعات بودم، یک مرتبه دیدم ۳۰۰نفر نتراشیده و نخراشیده وارد شدن با پلاکاردهای قرمز و شعارهای بسیار زننده که من حالا نباید این‌جا بگم علیه رهبر، علیه آقای روحانی، علیه سایر مسئولان و از جمله آقای دکتر سیف؛ ظاهراً من مشاور رسانه‌ای دکتر سیف هستم، ولی من البته به دفاع از مقام معظم رهبری صحبت کردم، رفتم گفتم آقا شما می‌خواهید با الفاظ موهن و بی‌ادبی حق بگیرید، نه حق با ادب باید گرفت... گفتم که همه شما سپرده‌گذار باشید و تحریک شده نباشید… دست‌های خارجی شما رو تحریک نکرده باشه! آقا تا این رو گفتم، یک پله‌ای اینجوری، البته سه برابر این، من رو هل دادن و افتادم؛ الان... کتفم شکسته!... آقای دکتر ببینید کتفم شکسته، چشمم نزدیک بود کور بشه، اگر عینکها به چشمم نبود، ... و ۱۳بخیه این‌جا خورده در بیمارستان بانک ملی، عرض کنم اوضاع و احوال خوبی ندارم».

نوبخت، سخنگوی روحانی در این نشست خبری تلاش ‌کرد مردوخی را ساکت کند، اما موفق نشد و مردوخی به خشم انفجاری مردم و غارت‌شدگان، هم‌چنین شعار علیه شخص خامنه‌ای و روحانی اعتراف کرد و از تلویزیون نظام به‌صورت زنده پخش گردید.


گام آخر

وقتی اعتراضات مالباختگان شروع شد در سلسله‌مراتب خلافت اسلامی! هدف شعارها مدیران! موسسات اعتباری بود، اما درگام‌های بعد، وقتی مالباختگان نتوانستند پول‌های خود را پس بگیرند، اعتراضات آنها و شعار‌هایشان در توالی زمان به سمت مقصر اصلی چرخید. در این نقطه، جنگ و خواسته مالباختگان از موضوع صنفی تبدیل به یک موضوع سیاسی می‌شود که مشروعیت تمامیت خلافت خامنه‌ای را نشانه می‌رود. امری که می‌تواند جرقه اعتراضات تمام‌ناشدنی را در آینده‌ای نزدیک بزند. در آن صورت تمامی مردم ایران به حق و حقوق از دست رفته خود در طول دوران خلافت اسلامی! خواهند رسید.


درهمین زمینه: